رستوران های کیش
نوشته شده توسط : mary

رستوران سورینت کوه نور

می توان گفت یکی از رستوران های کلاسیک در جزیره کیش رستوران کوه نور می باشد این رستوران در یک جاده پر پیچ و خم ساخته شده است در این رستوران صدای زیبای پیانو به گوش می خورد و کارمندان بسیار موادب می باشند و سرو غذا بسیار سریع انجام می پذیرد و قیمت ها مناسب می باشد گردشگران تور کیش  می توانند ساعات خوشی را در این رستوران سپری کنند .


 

رستوران آب و برق کیش

این رستوران در داخل محوطه شرکت آب و برق قرار دارد که دارای محیطی سنتی نیز می باشد و غذاهای سنتی در این رستوران سرو می شود رسیدگی کار کنان به گردشگران تور کیش خوب می باشد شما می توانید در این رستوران انواع کباب های ایرانی و همچنین غذاهای دریایی را میل فرمایید . مسافران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .  


رستوران ساحلی توتی فروتی کیش 

رستوران توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی دیگر از جاذبه های توریستی کیش معرفی شده استرستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند 84 شروع به کار کرد .این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش ساخته شد مساحت این رستوران 1400 مترمربع است که 250 متر مربع از آن ساختمان می باشد . رستوران شامل آشپزخانه ،کافی شاپ و اسنک بار ،دفتر اداری ،سرویس بهداشتی، انبارخشک، سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب ساخته شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز است . گردشگران تور کیش می توانند ساعات خوبی را در این رستوران سپری کنند .

 


 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,بهترین رستوران کیش ,ارزان ترین رستوران کیش, رستوران خوب کیش, رستوران مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: